Sohbet Odaları Stratejinizi Ayarlayın

Direkt yada dolaylı bir sonucu olarak oldukca şey oldu. İnsanlar mikropların yayılmasını önlemek için ellerini yıkamaya teşvik edildikçe, el dezenfektanı, ağartıcı ve temizlik mendilleri ve öteki benzer ürünler sıkıntısı olmuştur. Sohbet odaları Firmalar ev politikalarından mecburi emekleri uygulamaya başladıkça birçok emek harcama kültürü geçici olarak değiştirilecek ve hükümetimiz virüs vakalarının yüksek olduğu belirli bölgelere geçici olarak gezi etmesini yasakladığı için gezi ve gezim etkilenecektir.

Bu değişikliklerin bir çok stresli olabilir, sadece pazarlamacılar olarak yapabileceğimiz en iyi şey, açık, özlü ve doğru mesajlaşma ile tüketicilerin sinirlerini olabildiğince sakinleştirmektir.

Holly, reklamlarınızı stokunuzla güncel tutmanın oldukca mühim bulunduğunu belirtti. “İşletmeniz raflardan uçmakta olan ‘sıcak bilet’ öğelerinden bazılarını satıyorsa, sohbet odası hala stokta bulunmayan ürünlerin reklamını yapmadığınızdan güvenli olun. Bunu önlemek için, bu ürünleri geçici olarak alışveriş kampanyalarınızdan hariç tutabilirsiniz , böylece artık haiz bulunmadığınız bir ürün için reklam gösterme riskiniz olmaz. ”

Tuğla ve harçlı işletmeler için, stratejinizi ayarlamak sınırı olan bütçeler yada belirli kampanyaları duraklatmak anlamına gelebilir. “Bazı müşteriler potansiyel satışlarda yada yaya trafiğinde yaşanmış olan düşüşten kaygı ediyorlar” diyor Tyler. “Bu aşamada tavsiyem, şu anda belirli sektörler için temel olmayan kampanyaların bütçelerini düşürmek, hatta duraklatmak ve sonrasında, organik olarak aldıkları daha yüksek kaliteli trafik sebebiyle reklam harcamalarını markalı terimlere odaklamaktı. Chat odası senelik bütçeleri sıkı olan KOBİ’ler için, reklam harcamalarının daha etkili pazarlama dönemlerine tekrardan tahsisi başarıları için lüzumlu olabilir. ”

Gezi ve gezim endüstrisindeyseniz, işler her geçen gün değişiyor. ABD şu anda yüksek riskli ülkelere seyahati yasakladı ve öteki ülkeler de mecburi olmayan seyahatlere benzer yasaklar getirdi.

Gene de, “şu anda ucuz uçuşlar” a ilgi son 30 gün içinde% 90 arttı ve “koronavirüs sebebiyle ucuz uçuşlar”% 2,450 arttı.

Ne anlama geliyor? “Pek oldukca insan şu anda gezi edemese de,” diyor Holly, “Gelecekte, bilhassa de uçuş harcamaları düşükken, bu ilginin artması. Bunu bilerek, stratejiyi uzun vadeye odaklayın. Sohbet düşük riskli bölgelerde gezilerin yada etkinliklerin reklamını yapın ve hangi gezilerin ve etkinliklerin hala güvenli olduğu hakkında ek içerik sağlayın. ”

Tyler, mesajlarınızı uzun soluklu seyahatlere kaydırmanın destek olabileceğini kabul etti. Tyler, “Gezi endüstrisindeki bir müşteriden 2020 yolculuğuna 2021 seyahatine yönelik satın alan tabanlarında büyük bir değişiklik yaşadıklarını duydum” dedi. “Bundan dolayı, hem internet sayfasında hem de reklamlarımızda ‘2021 Bugün Gezi Edin’ yada ‘2021 Gezi Seçenekleri Mevcuttur.’

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir