2020’de Pazarlamacıların Bilmesi Gereksinim duyulan 40 Twitter İstatistiki

2020’de Pazarlamacıların Bilmesi Gereksinim duyulan 40 Twitter İstatistiki

OVID-19 yardımıyla evde daha oldukça süre geçirdiğinizde, Twitter şeklinde toplumsal medya sitelerinde de oldukça daha fazlaca süre geçiriyor olabilirsiniz. İster haberleri takip edin, isterse ev ofisinizden (ya da koltuğunuzdan) dikkat dağıtıcı olsun, Twitter , ABD’deki İnternet kullanıcılarının% 20’den fazlasının Twitter üstünden bir ağa erişmesiyle ABD’deki en popüler beş toplumsal ağdan biri olmaya devam ediyor aylık olarak.

Kişisel olarak Twitter’ı kullansanız da kullanmasanız da, şirketinizin işletmenizi tanıtmak için bir Twitter hesabı olduğundan anlatmak isterim. Kim bilir şirketinizde, biri ana iş promosyonlarınız, diğeri müşterilere destek olmak, diğeri de topluluk oluşturmak için birden fazla Twitter hesabı bile vardır. Ne olursa olsun, şu anda etken bir Twitter varlığını sürdürmüyorsanız, kesinlikle olmalısınız.

Bir BT danışmanlık firmasının sahibi Sohbet, “Twitter, işletmelere alan şahıs tabanlarıyla etkileşimde bulunmanın uygun maliyetli bir yöntemini sunuyor,” diyor . “Twitter, doğru kullanıldığında işletmeler için bir marka oluşturucu ve pazarlama çarpanıdır.”

Bununla birlikte, Twitter, 2006 senesinde toplumsal medya dünyasında ortaya çıkmasından bu yana büyük seviyede değişti. İşte, pazarlamacıların 2020’de stratejilerini geliştirmeyi bilmesi gereksinim duyulan 40 Twitter istatistiki.

Twitter popülerlik istatistikleri

1. Twitter’da 1.3+ BILLION hesap oluşturuldu.

2. Twitter’da aylık 330 milyon etken kullanıcı var.

3. Twitter’da günlük 152 milyon etken kullanıcı var.

4. Günde 500 milyon tweet gönderiliyor.

5. Twitter, Twitter’daki kullananların % 79’unun yenilikleri keşfetmeye çalmış olduğu bir  bulgu platformu .

6. Twitter kullanımlarının% 42’si günlük platformda yapılmaktadır.

7. Averaj tweeter, oturum başına platformda 3.39 dakika harcıyor.

Temel çıkarımlar

Twitter POPÜLER! Tamam, muhtemelen bu gerçeği esasen bildiğinizi, bir tek tam olarak ne kadar popüler bulunduğunu anladığınızı anlıyorum. Twitter’a her ay milyonlarca insan giriş yapmakla kalmıyor, Chat odası bununla beraber her gün milyonlarca insan giriş yapıyor! İnsanlar, haber haberleri, ürünler yada deneyimler olsun, platformu bilhassa yeni şeyler keşfetmek için kullanıyor. Ve platformda günlük 3.39 dakika oldukça çok görünmese de, hedef kitlenizin günlük Twitter kontrolü esnasında keşfettiği yeni şeylerden biri olmak kesinlikle oldukça süre.

Twitter demografik istatistikleri

8. ABD Twitter dinleyicilerinin% 56’sı adam ,% 44’ü hanım olarak tanımlanmaktadır.

9. Tüm adam web kullanıcılarının % 24’ü Twitter kullanıyor .

10. Tüm hanım web kullanıcılarının % 21’i Twitter kullanıyor .

11. ABD’li yetişkinlerin% 22’si Twitter kullanıyor.

12. 30 milyon Twitter günlük kullanıcısı Amerikalı (averaj 59 milyon Amerikalı kullanıcıyla).

13. Twitter hesaplarının% 79’u internasyonal kullanıcıdır (ABD dışındaki 262 milyon kullanıcı için).

14.  Japonya’da 45 milyondan fazla Twitter kullanıcısı var .

15. İngiltere’de averaj  16 milyon Twitter kullanıcısı var .

16. ABD’deki Twitter kullanıcılarının% 38’i 18 ve 29 yaşları içinde .

17. Twitter kullanıcılarının% 26’sı 20 ile 49 yaş arasındadır.

18. Twitter kullanıcılarının% 80’i “varlıklı millenial” olarak nitelendiriliyor. ”

19. ABD Twitter kullanıcılarının% 42’si üniversite mezunudur (millet nüfusunun bir tek% 31’i).

20. ABD Twitter kullanıcılarının% 36’sı Demokrat ,% 21’i Cumhuriyetçi olarak tanımlamaktadır.

Temel çıkarımlar

Twitter çeşitli kültürlerden, etnik kökenlerden, cinsiyetlerden, ırklardan, yaşlardan ve siyasal konumlardan oluşan oldukça çeşitli bir ortamdır. Bununla birlikte, Twitter kullanıcılarının sohbet odası çoğunluğunun “varlıklı bin senelik” kategorisine girmiş olduğundan kitle hakkında yapabileceğimiz bazı sonuçlar var. Twitter en oldukça ABD, Japonya ve İngiltere’de kullanılır. Twitter ek olarak açıkça daha popüler bir genç yaş grupları platformudur, bir tek yetişkinler içinde popülerlik artmaktadır.

Bununla birlikte, tüm bu demografik istatistiklerden elde edilmiş temel paket, hedef kitleniz kim olursa olsun, etken olarak Twitter’ı kullanan büyük bir bölümünün daha fazlaca olması. Feysbuk ve Instagram şeklinde sizin için talihli olan Twitter, pazarlamacının çeşitli demografik özelliklere nazaran eklemeleri hedeflemesine izin veriyor. Twitter’ın haiz olduğu devasa kitlenin avantajlarından yararlanın ve gelecekteki müşterilerinizi platformda bulmak için ayrıntılara inin.

21. Çevrimiçi reklamları görüntülemek için harcanan süre , diğeri önde gelen platformlara kıyasla Twitter’da % 26 daha yüksektir.

22. Twitter’daki kişilerin ilk yeni ürün satın alma olasılıkları% 53 daha fazlaca .

23. Twitter topluluk üyelerinin% 93’ü Twitter’da marka varlığına açıktır .

24. Twitter’ın site yönlendirme trafiği geçen yıla nazaran % 6 arttı .

25. Twitter reklam etkileşimi% 23 arttı .

26. Twitter kullanıcılarının kapsayıcı, kültürel açıdan ilgili ve saydam markaları sevmesi daha ihtimaller içindedir .

27. Hashtagli tweetler% 100 daha fazlaca ilgi görüyor .

28. B2B işletmelerinin% 67’si Twitter’ı dijital pazarlama aracı olarak kullanıyor.

29. Kullanılan en popüler Twitter emojisi, 2 milyardan fazla kullanılan “Luk Gözyaşlarıyla Yüz” dür .

Temel çıkarımlar

Twitter’da bizimmekan reklam vermek (nerede ise yapmadıysanız) muhtemelen kısa bir değerdir! Niçin? İnsanlar yalnızca Twitter’da diğeri platformlardan daha fazlaca süre harcamakla kalmaz, bununla beraber reklamlarınızla etkileşime girmeye ve aslına bakarsak bir satın alma işlemine daha oldukça benzerler! Bundan daha ideal ne olabilir?

Tüm içeriğinizin kültürel olarak kapsayıcı olmasını sağlamak da önemlidir. Çeşitli inanç ve demografik özellikleri dikkate alarak mesajlarınızın asla negatif bir halde karşılaşmadığından güvenli olun.

Son olarak, hashtag ve emoji kullanın! Bunların her ikisine de haiz yayınlar daha fazlaca ilgi görüyor, niçin onları kullanmıyorsunuz? Eğer hashtag oyununuz paslıysa, korkmayın, burada hashtagging için kapsamlı bir rehber yazdım.

Twitter video istatistikleri

30. Videolu tweetler 10 kat daha fazlaca ilgi görür .

31. İnsanlar Twitter’da her gün 2 milyar video izliyor .

32.  İnsanların Twitter kullanmasının 3. sebebi video izlemektir.

33. Video içeren Twitter reklamları, etkileşim başına maliyette % 50 daha ucuzdur.

Temel çıkarımlar

Video kullan, duh! Her tweet’e video eklemenin birazcık zor olabileceğini anlasak da, video oyununuzu Twitter için yükseltmek hala önemlidir. Ek olarak, aynı videoyu bir kereden fazla tweet atabileceğinizi de dikkatsizlik etmeyin. Gene de video tweet’lerinizi en önemli tweet’leriniz olarak düşünün, hatta videoların tanıtımını yapmak insanların ödemelerini açıkça yapmak istediklerinden bu reklamları tanıtmak için bile ödeme yapabilirsiniz. İnsanlara istediklerini verin ve videolarınızı tweetleyin!

Twitter mobil istatistikleri

34. Twitter kullanıcılarının% 80’i platforma mobil cihazlarından erişiyor.

35. video görüntülemelerinin% 93’ü mobil cihazlarda.

36. Mobil reklamcılık geliri , toplam reklamcılık gelirinin% 88’ini oluşturmaktadır.

Temel çıkarımlar

Sohbet odaları Twitter mobil reklamlarına yatırım yapmanız önemle tavsiye edilir. Burası, kullanıcılarınızın platforma erişme olasılıklarının daha yüksek olduğu yerdir; bundan dolayı, reklamlarınızın mobil cihazlarda üst düzey görünmesini sağlamak, Twitter stratejinizin önemli bir parçası olmalıdır. Sağlamanız gereksinim duyulan diğeri bir şey, web sitenizin ve kullanıcılarınızı tweet’lerinizden yönlendirdiğiniz içeriğin de mobil cihazlar için optimize edilmiş olmasıdır. Mobil web için oluşturulmamış korkak bir açılış sayfasına iniş yapmaktan daha kötü bir şey yoktur.

COVID-19 istatistikleri esnasında Twitter

37. Direkt mesajlaşma 6 Mart’tan bu yana% 30 arttı.

38. Twitter’ın seçtiği etkinlik sayfasının kullanımı % 45 arttı.

39. Twitter’da, 2019’un ilk çeyreğinden% 23 artışla Twitter’da günde averaj 164 milyon reklam görüyor .

40. Twitter , COVID-19 salgını sonucunda ikinci çeyrek gelirinin bundan önceki yıla nazaran düşmesini bekliyor .

Temel çıkarımlar

Twitter’da şu anda daha fazlaca kullanıcı etkin. Müşterilerinize ve potansiyel müşterilerinize ulaşmak için daha fazlaca yol arıyorsanız, markanız Twitter’da etkin bir halde var olmalıdır – listedeki diğeri tüm istatistikler ile sürekli etken bir varlık öneriyoruz, bir tek bilhassa önemlidir şimdi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir